Paaseierenraap MWWW 2024

UITERST GESLAAGDE en een ZALIGE HOOGDAG van PASEN !

Een aloude traditie werd met PASEN succesvol verder gezet : Een prachtig verzorgde paasviering in een volle kerk en in aanwezigheid van de ‘vormelingen‘. Echt waardevol !
De inkom van de kerk was tof  versierd met een honderdtal ingediende mooie gekleurde tekeningen ..
Het koor o.l.v. Carolien en Erwin bracht aangepaste en vooral ‘ originele ‘ liederen . Mooi zo !
Pastoor Hugo bracht kernachtig de ware boodschap … inderdaad ‘ kernachtig ‘ want hij verwachtte blijkbaar ook nog hoog bezoek .
En of het waar was : twee mooie paashazen wensten iedereen een ‘ Zalig Pasen ‘, dankten Male waar wij wonen voor het prachtig initiatief en nodigden ALLE ‘kinderen ‘ uit om hen te volgen … Weliswaar nog ietsje te vroeg …  want de pastoor moest nog de zegen geven !
Dan maar met zijn allen naar de ‘ troostplek ‘ maar daar  waren er nu eens  niets dan BLIJE gezichten te bespeuren en …  wat zeker ook niet verwonderlijk was. Vele honderden paaseitjes werden gezocht en alle ‘ kinderen ‘ mochten ook nog ‘extra ‘ een zakje met een groot  ei en kleine paaseitjes ontvangen ! Uiteraard zorgden de twee paashazen eveneens voor de prima sfeer ..Dankjewel !
Wel iets jammer dat ook de volwassenen ZO graag paaseieren lusten en dat zo sommige kinderen ietwat teleurgesteld waren  ..

Tot slot : groot RESPECT en oprechte WAARDERING voor AL onze ‘ gulle sponsors‘ en … voor jullie talrijke aanwezigheid !!
EN …. nu op naar de ‘ kermis van MWWW ‘…  De voorbereidingen zijn reeds volop bezig en  we garanderen(!)  nu reeds op het kerkplein … een ‘ spetterend en gevarieerd  GRATIS programma voor groot en klein en … uiteraard wordt ,  via onze zeer verzorgde barbecue , opnieuw ‘  het goede doel ‘ niet vergeten want onze leuze is en blijft :

“ MWWW  WIL VAN MENSEN VRIENDEN MAKEN “ !!

Het bestuur van Male waar wij wonen